BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI

Türkiye 24.06.2026 - 18:57, Güncelleme: 24.06.2026 - 18:57
 

BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI

BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI

BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI Seydişehir Belediyesi tarafından düzenlenen Geleneksel Başkanlık Kupası Futbol Turnuvası başladı. Atatürk Spor Salonu yanında bulunan çim sahada başlayan Başkanlık kupası futbol Turnuvasında 18 takım mücadele edecek. Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu’nun vuruşu ile başlayan futbol müsabakalarında 280 ‘in üzerinde sporcu ter dökecek. Seydişehir Belediyesinin düzenlediği futbol turnuvasına katılan takımların centilmence ve kardeşlik havası içerisinde bir turnuva geçireceklerini kaydeden Başkan Ustaoğlu; “Düzenlediğimiz futbol turnuvamız hemşehrilerimiz arasında birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiriyor. Spora ve sporcuya verdiğimiz değerle bu yıl düzenlediğimiz ve geleneksel hale gelen futbol turnuvamızda 18 takım oynayacak . Tüm sporcularımıza şimdiden başarılar diliyorum” diye konuştu. Başkanlık Kupası Futbol turnuvaları Cumartesi ve Pazar günleri hariç günde 3 maç olacak şekilde her gün Saat:18.30’da Atatürk Spor Salonu yanında bulunan çim sahada oynanmaya devam edecek.
BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI
BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI Seydişehir Belediyesi tarafından düzenlenen Geleneksel Başkanlık Kupası Futbol Turnuvası başladı. Atatürk Spor Salonu yanında bulunan çim sahada başlayan Başkanlık kupası futbol Turnuvasında 18 takım mücadele edecek. Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu’nun vuruşu ile başlayan futbol müsabakalarında 280 ‘in üzerinde sporcu ter dökecek. Seydişehir Belediyesinin düzenlediği futbol turnuvasına katılan takımların centilmence ve kardeşlik havası içerisinde bir turnuva geçireceklerini kaydeden Başkan Ustaoğlu; “Düzenlediğimiz futbol turnuvamız hemşehrilerimiz arasında birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiriyor. Spora ve sporcuya verdiğimiz değerle bu yıl düzenlediğimiz ve geleneksel hale gelen futbol turnuvamızda 18 takım oynayacak . Tüm sporcularımıza şimdiden başarılar diliyorum” diye konuştu. Başkanlık Kupası Futbol turnuvaları Cumartesi ve Pazar günleri hariç günde 3 maç olacak şekilde her gün Saat:18.30’da Atatürk Spor Salonu yanında bulunan çim sahada oynanmaya devam edecek.
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve toroslargazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.